Schimba limba / Change language

joi, 14 februarie 2013

CREAREA MINISEREI PENTRU RASADURI

Buna seara tuturor........
Am revenit asa cum v am promis cu jurnalul unei  sere, cu povestea noastra.
Astazi am terminat minisera pe pat cald  si am lasat o la incalzit daca pot spune asa : ) .....
Intai am facut cadrul din teava de PPR apa rece pusa in forma de arcada infipta in lemnisoare si infipte apoi in pamant, sustinuta  la mijloc cu profil lat de rigips in care a bagat si lemn pentru o sustinere mai sigura impotriva vantului,asta a fost ideea sotului meu o idee de altfel minunata,apoi am intins o folie GLIA cea mai subtire pe teren.
Am pus deasupra 25 cm de balegar de cal cu paie amestecat,am facut groapa de jur imprejurul miniserei pentru a ingropa folia ,si la final am pus folia, tot GLIA de 15 microni ,deasupra, ingropand o pe marginile serei in pamant,iar de cadru am fixat o prin clame facute tot din teava de PPR sub care am pus mici folii pentru protectia foliei.
Va arat acum binenteles si poze ...











Acum asteptam sa se incalzeasca in interior ,maine o sa punem si un termometru de exterior inauntru pentru a vedea temperatura si daca am ajuns la un optim de temperatura care ar fii undeva pe la 22 grade 24 grade.
Daca este in interior temperatura optima ne apucam de semanat in alveole daca nu mai asteptam cateva zile.
Va salutam cu drag A.S.

2 comentarii:

  1. frumos proiect! cate grade aveti acum in sera cu patu cald?

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi 21 feb la ora 9 dimineata erau 4 grade afara si in minisolar 18 grade.

    RăspundețiȘtergere