Schimba limba / Change language

sâmbătă, 20 aprilie 2013

TRATAMENT CIUPERCI LA TOMATE SI INRADACINARE RAPIDA LA TRANSPLANTARE

Buna seara prieteni legumicultori....
Ma bucur ca sunt iar cu voi...........
Acum cateva zile va spuneam ca eu cred ca am probleme cu fetele ,ca ar putea avea carente poate de fosfor poate de altceva,dar s a dovedit ca nu au probleme grave,sunt sanatoase doar ca vremea rea din ultima perioada le daduse un pic peste cap si frunzulitele s au decolorat un pic dar este totul ok ,oricum noi le am tratat cu CROPMAX 10 ml la 10 litri de apa,apoi pentru ciupercutele acelea mici care aparusera intr o alveola -vezi pozele de data trecuta-(ciupercute care apar de la curent si umiditate in solar) le am tratat cu SCORE,ROVRAL SI RIDOMIL GOLD care sunt foliare si pot fii date direct pe planta, la sfatul unui bun cunoscator ,cel de la care imi procur eu seminte si tratamente,iar la transplantare luni le voi da doar la tulpina si radacina cu AGRIFUL pentru o inradacinare rapida.
Acum o sa va mai pun odata pozele cu fetele sa vedeti culoarea lor care ma speriase fara un real motiv dar.........mai bine precaut si grijuliu...si poza cu ciupercutele si binenteles modul practic de tratare a fetelor...cu vermorelul.
Vai si era sa uit si pozele cu solarul doar cadrul si o sa urmeze si pozele de azi.....cu el gata....











Avantajele folosirii ingrasamantului AGRIFUL

  • Stimuleaza dezvoltarea sistemului radicular;
  • Mareste capacitatea de absorbtie si transport a substantelor in planta;
  • Sporeste capacitatea de automentinere a substantelor in planta;
  • Sporeste uniformitatea in dimensiuni si coacere a fructelor;
  • Regenereaza si activeaza microflora solului;
  • Imbunatateste echilibrul hormonal.

Compozitie Agriful

Total Azot (N) 4,5% w/w
Total Fosfor (P2O5) 1 % w/w
Total Potasiu (K2O) 1 % w/w
pH 4,7
Da ati inteles bine solarul este gata in sfirsit ....dupa multe ,multe zile de munca neincetata,dupa stres si nervi deoarece prima folie pe care am incercat sa o punem pe solar a fost facuta ferfelita,da ati auzit foarte bine folia ne a fost luata pe sus de un vant puternic si sfasiata in zeci de locuri de pomi,,,,offfffffffff
Deci alti bani alta distractie ,dar multumesc lui Dumnezeu astazi este gata in sfarsit ,maine sa punem sistemul de irigatie si luni sa PLANTAAAMM FETELE,Doamne ajuta.
Acum as vrea sa ne odihnim ca maine avem inca o zi grea...Doamne iarta ne ca muncim duminica dar trebuie sa terminam odata ca fetele incep sa nu mai aiba loc in minisolar.....
Va pun poze acum cu  fetele mai noi puse care au crescut foarte repede si mult mai sanatoase mai verzi ,prinzand vremea mai buna din ultimul timp si cu solarul care este impresionant de mare ,il iubesc si imi doresc sa fie trainic peste ani din tot sufletul pentru ca ne am pus chiar toata energia,munca si inima in el si in fete....
Va pupam si sa aveti o saptamana frumoasa in continuare.....
Cu drag A.S.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu